torsdag 25. oktober 2012

Siden sist..

..Så har jeg gjort en del. Siden jeg kom hjem fra Bolivia har det gått 3 måneder, nei, snart 5!!
Her er en (liten) oppsummering av noe av det som har skjedd i sommer:


Jeg har hatt min siste arbeidsdag på Torstrand!!


Så begynte jeg å studere Biologi! (Over ser dere en fjærepytt. Artene som lever der er ekstremt tilpassningsdyktige, og tåler høy varme og høyt saltinnhold. Består derfor mest av alger og mikroorgansimer)

Det skulle snart vise seg at biologi var mest matte og kjemi.. <3 p="p">

...Så jeg begynte på fjellhaug isteden, og starta like så greit på en bachelor!







Også bor jeg her da,
Sammen med disse fine jentene!











Også har jeg tatt en tattovering!!
..som jeg siden har angra litt på. Særlig da jeg oppdaga at den er speilvendt og opp-ned!
Prøvde å male over, 
sånn som jeg gjorde den gangen jeg og brosjan skulle bytte rom, og jeg hadde skrevet med tusj overalt hvem jeg var forelska i... Meen, i motsetning til den gangen funka det overraskende dårlig!


Og nå sitter jeg her i stua, alene, klokka 02.31, og istedenfor å rydde opp dette:



Så spiller jeg PAPIJUMP!! 

..men det er egentlig mest fordi senga mi ser sånn ut, Og jeg orker ikke rydde den, for jeg rydda klesskapet tidligere idag...

Tror jeg skal spille litt sims 3 isteden jeg...saklig!

Hasta Luego!






1 kommentar:

  1. haha, du gav meg en god latter :P Så klart klesskapet ditt er ryddig! Må jo nesten være tomt!!

    SvarSlett